rosangen

Alla inlägg den 30 juni 2015

Av Felicia Johansson - 30 juni 2015 13:03

Hej


Idag har det varit bredvidgång i några timmar där jag ska jobba i sommar. Blev bara 3 timmar eftersom jag fortfarande ammar Cassandra mycket på dagarna. Hon var hemma med Becca och det hade gått jättebra. 

Det var het okej på jobbet. Tror det kommer bli roligt.

Verkligen nedräkning nu eftersom det redan är dags för första passet på lördag.


Ja idag skall vi ju köra hem hästarna. Väntar bara på att Fredrik skall vakna, han har jobbat natt. Han skall ha Cassandra medans vi kör hästarna.

Det är tråkigt att köra hem dem samtidigt som det kommer bli skönt att inte ha dåligt samvete över att de bara står här. Det är så sjukt mycket flugor nu med så flugsalvan går verkligen åt. Vi kör med skillingaryd då det nästan är den enda som fungerar.


Det är mycket med hundarna nu, Elsa löper och de andra två tjaffsar en hel del. Det har blivit så mycket att det inte funkar längre, därför har jag nu hittat ett hem åt Elsa. Hon skall vara där på prov så får vi se hur det går.

Jag känner hon som hon skall vara hos och vet att hon kommer få det jättebra.

Det gör ont i hjärtat att lämna bort henne, men som det är nu så mår ingen bra, varken vi eller hundarna.


Det är mycket som sker nu men ju mer jobbiga saker man tar tag i ju bättre kommer det bli sen.


puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Felicia heter jag, 22 år gammal, här får ni följa mitt liv på våran vackra lilla gård Rosängen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards