rosangen

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Felicia Johansson - 29 juni 2015 22:07

Hej på er.


Ja nu sitter jag i soffan o myser med min lilla flicka.

Fredrik är och jobbar natt.

Imorgon skall jag gå bredvid där jag skall jobba natt i sommar.

På lördag gör jag min allra första natt.

Undrar hur det kommmer vara. 

Om jag säger att jag inte är nervös så ljuger jag haha.

Det är jobbigt att veta att jag skall vara utan Cassandra en hel natt..

Fast jag gör det ju för hennes skull också.

När man är mammaledig så är det inte fel med lite extraknäck.

Jag har nästan inte jobbat nånting sen jag blev klar med utbildningen och det var ju i november.

Det är verkligen blandade känslor med att börja jobba, det skall bli kul och skönt att få komma hemifrån samtidigt som det dåliga samvetet ligger lite och gnager. Fast jag vet ju att Cassandra och Fredrik kommer ha det jättebra här hemma med. 

Undrar hur jag skall hålla mig vaken? Tänkte att det minsta jag kan göra är att köpa en stor godispåse så jag får i mig socker haha. 

Det roligaste med att jobba är att det blir mer pengar in på kontot.


Nu kommer snart Becca hit, hon skall vara med cassandra imorgon medans jag går bredvid eftersom fredrik kommer att sova. 

På eftermiddagen imorgon skall vi ju köra tillbaka fullbloden till sin ägare igen.

Jag känner att jag hellre vill köpa en häst som är lugnare och gärna ett sto som man kan ta föl på i framtiden.

Jag har sååå mycket drömmar.


Hoppas att de kommer gå i uppfyllelse.


xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Felicia heter jag, 22 år gammal, här får ni följa mitt liv på våran vackra lilla gård Rosängen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards