rosangen

Direktlänk till inlägg 5 november 2015

veterinär besök och tatuering

Av Felicia Johansson - 5 november 2015 00:31

Hej på er,

Idag har veterinären varit hemma och chippat lilla Maggie och kollat Sebbes tänder.

Blev lite konstiga besked idag. Det gick jättebra med chippningen av fölet men när han kollade Sebbes tänder så sa han att han var jättefin i munnen? Men häst tandläkaren sa ju att han hade stora tand fickor, vem skall man lita på? Jag är ju såklart jätteglad om han inte har några men tycker det är konstigt att båda säger olika... 

Vi rider han iaf lite då och då för att hålla igång utbildningen på honom. Men vill inte rida för mycket då han är såpass tunn..

Får hoppas det blir någon bra grej utav detta då jag tycker så mycket om han. 

 

Som rubriken lyder så gjorde jag igår min första tatuering, en uggla som täcker hela överarmen, så nöjd över den är jag. Så glad att jag unnade mig den. 

 

Just ikväll känner jag mig så otroligt tacksam över mina vänner som jag har omkring mig <3 

 

Massa kärlek till er. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Johansson - 26 januari 2016 23:57


    ( bild från idag )     hello    Fullspäckad dag i dag kan man säga.  Var uppe med lilla c tidigt och sen så hade hon varit vaken lite på natten så både jag hon va lite möra. Så vi sov middag ihop 2 timmar sen också 😍 ...

Av Felicia Johansson - 26 januari 2016 09:59

Godmorgon    Nu har jag och lilla C vart uppe en stund och fått i henne sin välling i tagit på kläder osv. Jag brukar själv försöka äta frukost när hon sover middag, då är de lättare för mig att äta i lugn och ro.   Lite senare idag kommer ...

Av Felicia Johansson - 25 januari 2016 20:06


   good evening    Ja som rubriken lyder så har vi idag hämtat den efterlängtade höpelletsen!  Är så glad verkligen, nu hoppas jag så att sebbe skall tycka om det med, imorgon får han första givande.  Vi skall vänja på han med detta ihop me...

Av Felicia Johansson - 25 januari 2016 00:42


  ( oldie på mig och trofaste B )     heeelloo    Alltså shit vad glad jag är åt att det äntligen blivit lite varmare ute nu, känner verkligen att jag får mer energi till att göra saker och komma igång med allt. Igår fick jag reda på a...

Av Felicia Johansson - 20 januari 2016 22:27

hej 👋   Förmiddagen startade med att jag och cassandra trotsade våra förkylningar och åkte hem till min fina vän nalle och fikade med henne och hennes dotter. Det var lika mysigt som alltid. Cassandra och nalles dotter bella lekte med...

Presentation


Hej på er!
Felicia heter jag, 22 år gammal, här får ni följa mitt liv på våran vackra lilla gård Rosängen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards