rosangen

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Felicia Johansson - 17 juni 2015 20:52

Hej på er.


Dagen började med att jag åt snabbfrukost tillsammans med Fredrik.

Rastade hundarna, vi har tre hundar, Chikko (3) Elsa (3) Bullen (1),

Efter detta tog jag med mig Cassandra och åkte och hälsade på mina kusiner, Anna och Sara. 

Sara är Cassandras gudmor. 

Tänk att vädret kan skifta så fort, igår var det fint väder ute och idag har det varit jättetrist väder.

Det som är bra med regnet är att vi slipper vattna trädgårdslandet eller blommorna.

Såna här dagar tänker jag mycket, på vad jag vill göra med livet.

Jag har så himla mycket drömmar men det kräver mycket tid, ork och pengar för att kunna genomföra dem.

Tack vare våran lilla gård Rosängen så kan jag här genomföra många av mina drömmar.

Några av drömmarna är att få skriva en bok ( det kräver verkligen tid och ork) och sen skulle jag vilja hålla på med seriös uppfödning med hönsen. Ett eget företag för att kunna få spendera mycket tid med mitt barn. 

Just nu jobbar jag som undersköterska inom äldrevården och jag känner att det inte är något jag vill göra resten av livet liksom. 

Det är många som skrattar åt mig för att jag vill o gör så mycket. Ingen kan riktigt tro på att man skall lyckas, men en dag skall jag allt visa dem allihop, att drömmar faktiskt kan bli verklighet. 


  Bullen på bild

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Felicia heter jag, 22 år gammal, här får ni följa mitt liv på våran vackra lilla gård Rosängen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards