rosangen

Alla inlägg under december 2015

Av Felicia Johansson - 1 december 2015 20:38

Hej på er, 

 

Nu hoppas jag att min sebbis skall bli bra, idag har jag pratat med hästtandläkaren igen och nu har hon beställt höpellets, när det kommer skall sebbe få en behandling av sina tänder och sen gå på enbart höpellets under en ganska lång tid för att se om hans tänder kan bli bra. I väntan på det matar jag på han ordentligt med kraft foder för att han skall få någon energi och ork. Just nu fodrar jag honom med pavo som jag tycker verkar riktigt bra.

Jag rider lite smått för att han inte skall glömma något. 

Jag är nämligen inte så jätte sugen på att börja om från början igen. Så om någon läser detta, håll tummarna för honom ❤

 

Nu börjar kylan komma så smått ute och det fryser på, för mig är det väldigt välkommet då jag hatar när det regnar och jag hatar lervällingen som blir i hagen. 

 

Det verkar också som att jag kanske har ett nytt jobb på gång vilket är mycket välkommet ✌

 

Peace out 

 

Presentation


Hej på er!
Felicia heter jag, 22 år gammal, här får ni följa mitt liv på våran vackra lilla gård Rosängen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards