rosangen

Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Felicia Johansson - 20 januari 2016 22:27

hej 👋

 

Förmiddagen startade med att jag och cassandra trotsade våra förkylningar och åkte hem till min fina vän nalle och fikade med henne och hennes dotter.

Det var lika mysigt som alltid.

Cassandra och nalles dotter bella lekte medans vi pratade hästar mm.

Jag och cassandra har ju åkt på en tråkig förkylning så vi är båda snuviga och lite trötta. 

Mest synd om lillan tycker jag 💖

När fredrik kom hem från jobbet passade jag på att sticka iväg till stallet, mockade bara idag o myste lite med hästarna.

Valde att inte rida så min förkylning kanske ger med sig fortare.

Imorgon står dock ridning på schemat, kanske även tar med mig sebbe ner till ridhuset så han får titta lite, tror inte han varit i ridhus innan, så det kan bli spännande.

Tror dock inte det är några problem då han är så cool med det mesta.

Nu ska jag ta det lite lugnt o kika på tv innan det är läggdags. 

 

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Felicia heter jag, 22 år gammal, här får ni följa mitt liv på våran vackra lilla gård Rosängen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards