rosangen

Alla inlägg den 19 januari 2016

Av Felicia Johansson - 19 januari 2016 23:11

hej 

 

Nu ligger jag i soffan och kikar på en serie, strax dags att gå och lägga sig. 

Nu i eftermiddag var jag i stallet och det var rent ut sagt svinkallt men ändå härligt att få komma iväg och få egentid. Jag mockade och fixade maten till dem och red även ett pass i ridhuset på Bodewijn. Längtar så efter att komma igång på riktigt med ridningen och kunna börja träna igen.

Innan jag åkte hem myste jag med sebbisen en stund, tycker så synd om han just nu och längtar tills han blir bra.

Just nu är han min fulsöta ankunge men jag vet att han kommer bli en vacker ståtlig svan.

 

Är så glad för mitt nya jobb som innebär att jag bara jobbar natt. 

Jag gör ca 12 pass i månaden vilket gör att jag har mer tid för min lilla familj och hästarna.

 

Jag tror att 2016 kommer bli grymt, jag bara känner det på mig.

 

puss

 

 

Av Felicia Johansson - 19 januari 2016 01:28

Hej på er,

Längesen jag bloggade nu och ledsen för det men har vart mycket i livet det sista.

På häst fronten har det hänt lite grejer, bodewijn och sebbe står nu i Munkedal där jag har nära till ridhus och tränare mm. 

Jag har väntat på sebbes hö pellets väldigt länge nu, men nu verkar det som att det skall vara här i slutet på veckan. 

Så nu får vi hoppas att min prins skall bli frisk 💗

Jag har bestämt mig för att blogga mycket om sebbe och hans tandfickor och om att fodra med hö pellets, detta vill jag göra för att kunna hjälpa andra. 

När jag googlar efter hö pellets och hästar med tandfickor får jag nästan inga träffar därför vill jag skriva om min erfarenhet med detta!

Jag hoppas det kommer bli intressant och nyttig läsning. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Felicia heter jag, 22 år gammal, här får ni följa mitt liv på våran vackra lilla gård Rosängen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards